Project Management Office (PMO) ve čtyřech krocích!

Využijte funkcionalituTeams integrující ostatní aplikace Microsoftu, v tomto případě Lists a Power BI, k založení Project Management Office. Kombinací seznamů projektů+milestonů a Power BI reportů s využitím našeho RoadMap vizuálu vytvoříte funkční, jednoduše použitelné a dobře vypadající prostředí pro řízení portfolia projektů a ohromíte uživatele na všech úrovních řízení.

1. Vytvořte seznamy (aplikace Lists)

Aplikace MS Lists vám umožní jednoduše vytvořit seznamy přidáním a úpravou polí. Budete potřebovat 2 propojené seznamy – jeden pro Projeky a druhý pro Milestony.

Mimo standardní informace (začátek/konec, jméno projektu, …), nezapoměňte doplnit další pole, např. status, projektovou hierarchii, apod. Obsah seznamů je plně konfigurovatelný a přizpůsobitelný vašim potřebám.

2. Získejte data & Transformujte

V aplikaci Power BI získejte data z vytvořených seznamů. Nyní je potřeba data transformovat a tím je připravit pro možnost využití v reportech, např. i s naším RoadMap vizuálem.

Slučte dotazy z dat Projektů a Milestonů do jedné tabulky. Všechna důležitá data máte na jednom místě.

3. Vytvořte reporty & Publikujte

S připravenými daty nyní můžete jednoduše vytvořit reporty podle vašich potřeb. S využitím našeho RoadMap vizuálu budete schopni prezentovat portfólio projektů jednoduše a přehledně. Reporty jsou exportovatelné do .pdf formátu.

Publikujte report do pracovního prostoru Power BI (Service) tak, aby byl dostupný pro ostatní uživatele.

4. Přidejte aplikace do Teams

Vytvořte tým pro PMO a jednoduše do něj přidejte aplikace (seznamy a reporty) z předchozích kroků.

Nyní máte všechny informace o projektech, včetně reportů, na jednom místě v MS Teams.


Užívejte si svou PMO v MS Teams!

Řídit a sledovat projekty teď můžete z jednoho místa - využívejte toho v rámci pravidelných projektových schůzek (pro jednotlivé projekty i portfólio), komentujte, reportujte, ...
Každá změna v seznamech (projektů a milestonů) se odrazí v reportech.


Chce toto řešení posunout na vyšší úroveň? Využijte aplikace Files ke třídení a přístupu k projektovým dokumentům ..., využijte Planner pro zadávání projektových úkolů ...

... a využijte všech výhod integrovaného ekosystému - na mobilu, tabletu, či desktopu ...