Využijte funkcionalituTeams integrující ostatní aplikace Microsoftu, v tomto případě Lists a Power BI, k založení Project Management Office. Kombinací seznamů projektů+milestonů a Power BI reportů s využitím našeho RoadMap vizuálu vytvoříte funkční, jednoduše použitelné a dobře vypadající prostředí pro řízení portfolia projektů a ohromíte uživatele na všech úrovních řízení. |
Aplikace MS Lists vám umožní jednoduše vytvořit seznamy přidáním a úpravou polí. Budete potřebovat 2 propojené seznamy – jeden pro Projeky a druhý pro Milestony.
Mimo standardní informace (začátek/konec, jméno projektu, …), nezapoměňte doplnit další pole, např. status, projektovou hierarchii, apod. Obsah seznamů je plně konfigurovatelný a přizpůsobitelný vašim potřebám.
V aplikaci Power BI získejte data z vytvořených seznamů. Nyní je potřeba data transformovat a tím je připravit pro možnost využití v reportech, např. i s naším RoadMap vizuálem.
Slučte dotazy z dat Projektů a Milestonů do jedné tabulky. Všechna důležitá data máte na jednom místě.
S připravenými daty nyní můžete jednoduše vytvořit reporty podle vašich potřeb. S využitím našeho RoadMap vizuálu budete schopni prezentovat portfólio projektů jednoduše a přehledně. Reporty jsou exportovatelné do .pdf formátu.
Publikujte report do pracovního prostoru Power BI (Service) tak, aby byl dostupný pro ostatní uživatele.
Vytvořte tým pro PMO a jednoduše do něj přidejte aplikace (seznamy a reporty) z předchozích kroků.
Nyní máte všechny informace o projektech, včetně reportů, na jednom místě v MS Teams.